Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2022-06-01

Czy można zaliczyć do kosztów stratę pieniężną powstałą na skutek zapłaty należności na sfałszowany numer rachunku bankowego

PROBLEM

Klient mojego biura rachunkowego prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży hurtowej artykułów elektrycznych. Z niektórymi kontrahentami współpracuje od początku prowadzenia firmy, czyli ponad 20 lat. Zamówienia składane są od wielu lat elektronicznie na adresy e-mail kontrahentów. Do tej pory towar był dostarczany na czas a płatności zawsze przekazywane na rachunki bankowe wskazywane przez kontrahentów na wystawianych przez nich fakturach. W listopadzie 2021 r. mój klient złożył jednemu ze stałych dostawców (współpracuje z nim ponad 20 lat) kolejne zamówienie. Otrzymał towar w terminie i dokonał zapłaty na numer rachunku bankowego znajdujący siędo jego poczty elektronicznej

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00