Artykuł
PREZENTACJA
Setki połączeń, miliony przesyłek i… apetyt na więcej
„Osiągnąć pozycję lidera wszędzie, gdzie jesteśmy” - takim mottem kieruje się Grupa Raben w swojej działalności biznesowej. Wizja jest ambitna, ale dla przedsiębiorstwa, które jest obecne już w 15 krajach w Europie, stawia na dalszą ekspansję, a przy tym dba o rozwój własnej sieci drobnicowej na dotychczasowych rynkach - zdecydowanie realna. Od kilku lat operator rozbudowuje system linii międzynarodowych; specjalny projekt, który tego dotyczy, sukcesywnie obejmuje kolejne regiony i państwa.
15 krajów, ponad 160 oddziałów i 1,3 mln mkw. powierzchni magazynowej, ponad 10 tys. pracowników i flota licząca ponad 9 tys. pojazdów - te liczby robią wrażenie. Dysponując takim zapleczem i przy obecnej skali, Grupa Raben jest w stanie opleść siecią połączeń drobnicowych praktycznie całą Europę. Jednak jej plany są znacznie bardziej dalekosiężne.
- Realizujemy strategię biznesową, zgodnie z którą każdy kraj ma codzienne połączenia drobnicowe nie tylko z innymi w ramach Grupy, lecz także ze wszystkimi członkami Unii Europejskiej, ponadto Szwajcarią, Norwegią i Wielką Brytanią. Można śmiało powiedzieć, że nie ma zakątka na świecie, do którego nie bylibyśmy w stanie dostarczyć przesyłek drobnicowych. Tam, gdzie nie mamy własnej sieci, współpracujemy ze sprawdzonymi partnerami, którzy świadczą usługi odbioru i dostawy przesyłek - mówi Łukasz Lubański, Trade Lane Development Director.