Artykuł
prezentacja
Globalny łańcuch dostaw zarządzany z Warszawy
Stawiamy na centralizację - to nasz sposób na podniesienie jakości, bezpieczeństwa i utrzymania ciągłości łańcucha dostaw -mówi Bartłomiej Smoczyński, dyrektor ds. planowania E2E w Imperial Brands Services Polska.
Firma ma już dwie fabryki w Polsce - w Tarnowie Podgórnym koło Poznania oraz w Radomiu. W marcu tego roku zadebiutowała z kolejną inwestycją - globalnym centrum usług w Warszawie. Skąd pomysł na ten projekt, do tego w Polsce?
Pomysł powstał w ramach nowej strategii grupy ogłoszonej w 2021 r. Zakłada ona centralizację usług w celu przyspieszenia ich realizacji, a tym samym podniesienia jakości. A wszystko z myślą o konsumentach, na których koncentrują się nasze działania. Zgodnie ze strategią i z programem zmian hub w Warszawie będzie zarządzał zintegrowanym łańcuchem dostaw. Oznacza to połączenie wszystkich ról w jednym miejscu, co zapewni poprawę, dostosowanie i dynamikę procesów, które dotychczas były rozproszone. Nowa inwestycja ma też sprzyjać utrzymaniu ciągłości łańcucha dostaw, bo ryzyko jego zerwania wciąż istnieje.