Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-06-27

prezentacja

Globalny łańcuch dostaw zarządzany z Warszawy

Stawiamy na centralizację - to nasz sposób na podniesienie jakości, bezpieczeństwa i utrzymania ciągłości łańcucha dostaw -mówi Bartłomiej Smoczyński, dyrektor ds. planowania E2E w Imperial Brands Services Polska.

Firma ma już dwie fabryki w Polsce - w Tarnowie Podgórnym koło Poznania oraz w Radomiu. W marcu tego roku zadebiutowała z kolejną inwestycją - globalnym centrum usług w Warszawie. Skąd pomysł na ten projekt, do tego w Polsce?

Pomysł powstał w ramach nowej strategii grupy ogłoszonej w 2021 r. Zakłada ona centralizację usług w celu przyspieszenia ich realizacji, a tym samym podniesienia jakości. A wszystko z myślą o konsumentach, na których koncentrują się nasze działania. Zgodnie ze strategią i z programem zmian hub w Warszawie będzie zarządzał zintegrowanym łańcuchem dostaw. Oznacza to połączenie wszystkich ról w jednym miejscu, co zapewni poprawę, dostosowanie i dynamikę procesów, które dotychczas były rozproszone. Nowa inwestycja ma też sprzyjać utrzymaniu ciągłości łańcucha dostaw, bo ryzyko jego zerwania wciąż istnieje.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00