Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-05-18

Misja firmy powinna angażować pracowników

Nowoczesna organizacja nie działa sprawnie, jeśli nie zapewnia przestrzeni do relacji ludziom, którzy ją tworzą. Są one potrzebne, by firma mogła rozwijać się w sposób zrównoważony. Drogą do tego jest misja, którą będą znać i z którą będą się identyfikować pracownicy - stwierdzili eksperci podczas kongresu Impact’22.

Dyskusja „Zrównoważony rozwój wpisany w DNA organizacji” była częścią ścieżki The Art of Leadership, której strategicznym partnerem medialnym był Dziennik Gazeta Prawna.

- Nasza misja niezmiennie koncentruje się na budowaniu zaufania i długoterminowej wartości wspierania naszych klientów. A to łączy się ze wsparciem zrównoważonego rozwoju - mówił Tomasz Barańczyk, partner w firmie doradczej PwC.

O tym, że firmy podążają w tę stronę, przesądzają trendy rynkowe, w które wpisują się zrównoważone długookresowe modele biznesowe wspierane regulacjami.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00