Artykuł
Misja firmy powinna angażować pracowników
Nowoczesna organizacja nie działa sprawnie, jeśli nie zapewnia przestrzeni do relacji ludziom, którzy ją tworzą. Są one potrzebne, by firma mogła rozwijać się w sposób zrównoważony. Drogą do tego jest misja, którą będą znać i z którą będą się identyfikować pracownicy - stwierdzili eksperci podczas kongresu Impact’22.
Dyskusja „Zrównoważony rozwój wpisany w DNA organizacji” była częścią ścieżki The Art of Leadership, której strategicznym partnerem medialnym był Dziennik Gazeta Prawna.
- Nasza misja niezmiennie koncentruje się na budowaniu zaufania i długoterminowej wartości wspierania naszych klientów. A to łączy się ze wsparciem zrównoważonego rozwoju - mówił Tomasz Barańczyk, partner w firmie doradczej PwC.
O tym, że firmy podążają w tę stronę, przesądzają trendy rynkowe, w które wpisują się zrównoważone długookresowe modele biznesowe wspierane regulacjami.