Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-05-18

Złożony pomiar sponsoringowych sukcesów

Korzyści płynące ze sponsoringu sportowego mogą znacznie przewyższać te, które oferuje reklama konwencjonalna. Mierzenie efektów wymaga jednak szerokiej analizy wielu elementów.

W jaki sposób ocenić jednak, czy starania na rzecz promocji marki poprzez sponsoring sportowy przynoszą zamierzone efekty? Między innymi na to pytanie próbowali odpowiedzieć uczestnicy debaty „Jak mierzyć efekty sponsoringu” podczas Kongresu Impact’22 w Poznaniu.

– Wykorzystujemy sponsoring do budowy platformy marketingowej. Do tego, żeby ulokować na rynku swoje produkty oraz sprzedać je zarówno w hurcie, jak i detalu. To wymaga wsparcia marketingowego – mówiła Agata Pniewska, dyrektor biura marketingu sportowego, sponsoringu i eventów PKN Orlen.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00