Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2003-11-01

Czy za święto przypadające w sobotę należy się dodatkowy dzień wolny

W mojej firmie pracownicy pracują na podstawie umowy o pracę od poniedziałku do piątku. Mają zawsze wolną sobotę. Święto 1 listopada przypadło w tym roku właśnie w sobotę. Czy pracownikom należy się dodatkowy dzień wolny od pracy? Ja sądzę, że dodatkowy dzień wolny od pracy należałby się, gdyby praca trwała np. od wtorku do soboty, a pracownicy mieliby wolny poniedziałek i niedzielę.

Nie ma Pani racji. W opisanym przypadku pracownikom przysługuje jeden dodatkowy dzień wolny od pracy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00