Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2009-09-02

Internetowe potwierdzenie nadania listu poleconego

Jeżeli wysyłasz list polecony do urzędu skarbowego i masz nieczytelny charakter pisma lub kłopoty ze zmieszczeniem wszystkich danych w rubryczkach druku stosowanego przez Pocztę Polską, możesz skorzystać z generatora potwierdzeń Poczty Polskiej i sporządzić we własnym zakresie potwierdzenie nadania listu.

Wysyłając list polecony, klient Poczty Polskiej wypełnia druk potwierdzenia nadania. Jego niewielki rozmiar może sprawiać kłopoty. Wystarczy, że adresat ma skomplikowaną wieloczłonową nazwę. W takiej sytuacji lepiej jest skorzystać z możliwości samodzielnego przygotowania potwierdzenia.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00