Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-10-20

5. Jak kwalifikować koszty finansowane ze środków funduszy strukturalnych - realizacja zasad ,,zakup używanego sprzętu” oraz ,,zakup nieruchomości gruntowej”

W tym numerze „MONITORA księgowego” omawiamy dwie kolejne zasady kwalifikowania kosztów, które mogą być sfinansowane dotacją z funduszy unijnych.

Zasada nr 4 - Zakup używanego sprzętu
Zasada ta określa warunki zakupu używanego sprzętu nabywanego w ramach projektu finansowanego z dotacji unijnych. Koszt zakupu takiego sprzętu może być kosztem kwalifikującym się do wsparcia z dotacji,gdy spełnione są łącznie wszystkie następująceh warunki:
a) sprzedający sprzęt musi wystawić deklarację określającą pochodzenie sprzętu (zawierającą m.in. datę zakupu, miejsce zakupu, dane kupującego - jego nazwę i adres),
Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00