Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-10-20

5. Jak poprawiać błędy polegające na braku rozliczenia sprzedaży

Opis błędnego postępowania
Firma A sprzedała środek trwały. Nie wykazała tej sprzedaży w ewidencji VAT i deklaracji. Nie wystawiła faktury.
Jak naprawić ten błąd
Sprzedaż środka trwałego jest traktowana w rozliczeniach VAT podobnie jak dostawa innych towarów. Dlatego ich nierozliczenie oznacza wadliwe złożenie deklaracji podatkowej za miesiąc, w którym powstał obowiązek podatkowy. Oprócz korekty deklaracji podatnik jest obowiązany wykonać inne czynności, które opisujemy. Przedstawione zasady postępowania mają zastosowanie zarówno do środków trwałych, jak i wszystkich innych towarów i usług.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00