Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-03-20

Kto będzie rządził w relacji klient–bank

W debacie udział wzięli (od lewej): Mirosław Mikłos, dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU; Błażej Szczecki, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A.; Prof. Małgorzata Zaleska, dyrektor Instytutu Bankowości SGH; Agnieszka Wachnicka, Wiceprezes Związku Banków Polskich; Tomasz Tarasiuk, Partner, Consulting, Banking Sector Leader for Poland, DeloitteW debacie udział wzięli (od lewej): Mirosław Mikłos, dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU; Błażej Szczecki, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A.; Prof. Małgorzata Zaleska, dyrektor Instytutu Bankowości SGH; Agnieszka Wachnicka, Wiceprezes Związku Banków Polskich; Tomasz Tarasiuk, Partner, Consulting, Banking Sector Leader for Poland, Deloitte

Rozwój nowych funkcjonalności dostępnych w aplikacji oraz hiperpersonalizacja to kluczowe trendy, na które wskazują eksperci, prognozując przyszłość relacji klientów z bankami, a także z ubezpieczycielami

Jakie zmiany obserwują i będą obserwować klienci banków w związku z transformacją cyfrową? Jakie nowe możliwości otwierają się dla relacji klient–bank oraz klient–ubezpieczyciel? Czy prawo nadąża za transformacją cyfrową sektora bankowego i ubezpieczeniowego? – to niektóre z pytań, na które odpowiadali uczestnicy debaty „Podróż do przyszłości: Kto będzie rządził w relacji klient–bank?”, zorganizowanej przez Dziennik Gazetę Prawną w cyklu Cyfrowa Gospodarka.

W czołówce innowacji

– Polska jest przykładem kraju należącego do najbardziej innowacyjnych na świecie, jeżeli chodzi o płatności – powiedział Tomasz Tarasiuk, partner oraz Consulting | Banking Sector Leader w Deloitte Polska, komentując kwestię dostępności w Polsce nowoczesnych technologii płatniczych, takich jak np. BLIK.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00