Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-07-13

Złota Piłka częściowo się obroniła

Organizacja ceremonii sygnowanej określonym znakiem towarowym wypełnia przesłankę używania tego oznaczenia w klasie odnoszącej się do usług rozrywkowych - orzekł Sąd Unii Europejskiej.

Sprawa dotyczyła francuskiej spółki Les Éditions P. Amaury posiadającej prawa związane z Ballon d’Or (nagrodą przyznawaną najlepszemu piłkarzowi roku, w Polsce znaną pod nazwą Złota Piłka). W 2006 r. podmiot zarejestrował w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oznaczenie słowne „BALLON D’OR” jako unijny znak towarowy. Rejestracja dotyczyła m.in. usług telekomunikacyjnych, materiałów drukowanych, książek, magazynów, a także usług polegających na organizacji zawodów sportowych i wręczaniu nagród, usług rozrywkowych, transmisji i montażu programów telewizyjnych, produkcji spektakli lub filmów, publikacji książek, magazynów, czasopism lub gazet.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00