Artykuł
W październiku mija termin na złożenie zawiadomienia o zmianie urzędu skarbowego
Podatnicy, którzy od przyszłego roku powinni być obsługiwani przez wyspecjalizowane urzędy skarbowe, oraz podatnicy, którzy od przyszłego roku stracą status podatników podlegających pod wyspecjalizowane urzędy skarbowe, mają obowiązek zgłosić fakt zmiany urzędu skarbowego do dotychczas obsługującego ich urzędu. W terminie do 15 października 2021 r. należy zgłosić przejście ze zwykłego urzędu skarbowego do wyspecjalizowanego lub odwrotnie, jeżeli przejście nastąpi od 1 stycznia 2022 r.
Zmiana właściwości urzędu skarbowego następuje z mocy prawa, jednak podatnicy powinni dokonać zgłoszenia faktu zmiany właściwości. Zawiadomienie o zmianie właściwości należy złożyć do dotychczas właściwego naczelnika urzędu skarbowego w terminie do 15 października 2021 r., jeżeli „przejście” nastąpi od 1 stycznia 2022 r. Zawiadomienia należy dokonać w formie pisemnej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right