comment
Porada
Data publikacji: 2010-07-30
Jak uzupełnić wynagrodzenie za miesiąc, w którym pracownik był na urlopie wypoczynkowym
Pracownik jest zatrudniony w naszej firmie od 7 września 2009 r. Otrzymuje stałe wynagrodzenie w wysokości 3500 zł oraz comiesięczną prowizję w różnej wysokości. Pracownik zachorował 2 sierpnia br. i ma prawo do wynagrodzenia chorobowego. W styczniu br., z którego wynagrodzenie musimy wliczyć do podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego, pracownik otrzymał: stałe wynagrodzenie za dni przepracowane, prowizję, wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy oraz zasiłek opiekuńczy za 7 dni opieki nad dzieckiem. W jaki sposób mamy uzupełnić wynagrodzenie za styczeń? Czy odrębnie uzupełnić składniki stałe i składniki zmienne?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
Książka