comment
Porada
Data publikacji: 2009-08-18
Kiedy pracownik jest zobowiązany do zwrotu kosztów szkolenia odbytego na podstawie skierowania pracodawcy
Nasz pracownik został skierowany na szkolenie menedżerskie o łącznej wartości 6 tys. zł. Szkolenie trwało miesiąc i było zakończone egzaminem, którego koszt wynosił 1,5 tys. zł. W 2 dni po zakończeniu szkolenia i uzyskaniu certyfikatu nasz pracownik złożył wypowiedzenie umowy o pracę. Kierując pracownika na szkolenie menedżerskie, nie podpisaliśmy z nim żadnej umowy dotyczącej podnoszenia kwalifikacji. Nie określiliśmy też kwestii zwrotu poniesionych kosztów w przypadku odejścia pracownika z pracy. Czy w tej sytuacji możemy domagać się od pracownika zwrotu kwoty 7,5 tys. zł, uzasadniając żądanie tym, że jako pracodawca nie zyskaliśmy na podniesieniu jego kwalifikacji?
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka