comment
Porada
Data publikacji: 2006-05-05
Jak potraktować koszty związane z zakupem nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
Spółka cywilna ma takie cechy: podatnik VAT, księgi rachunkowe, działalność gospodarcza w zakresie obrotu nieruchomościami. Pytanie dotyczy zakupu używanej nieruchomości przeznaczonej (po remoncie, przebudowie i nadbudowie) do sprzedaży. Transakcja została sfinansowana częściowo z kredytu bankowego, z terminem spłaty około 3 lat. Poniesione koszty związane z kredytem: wycena nieruchomości, biznes- plan, opłata skarbowa od weksla, ubezpieczenie nieruchomości, pobrane przez bank z konta spółki prowizje, odsetki od kredytu. Czy te wydatki są kosztem uzyskania przychodu w momencie poniesienia?
PROBLEM
RADA
Nie, wspomniane w pytaniu wydatki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w roku, którego dotyczą, tzn. w roku sprzedaży nieruchomości.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right