Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-01-16

Jak wykorzystać dotacje na promocję produktów na rynkach zagranicznych

Jesteśmy niewielką firmą działającą w branży spożywczej. Wkrótce zamierzamy rozszerzyć naszą działalność i wejść na rynek niemiecki. Czy istnieje możliwość otrzymania dotacji z funduszy strukturalnych na promocję produktów za granicą? Czy jest możliwe równoczesne korzystanie z pieniędzy na promocję i na inwestycje?

O pieniądze na promocję swoich produktów na rynkach zagranicznych poprzez udział w targach i wystawach przedsiębiorcy mogą się ubiegać w ramach działania 2.2 Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP), poddziałanie 2.2.2 „Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw”. Wnioski można składać w trybie ciągłym, z odpowiednim wyprzedzeniem do planowanej imprezy promocyjnej, aż do momentu wyczerpania się środków finansowych. Nie wyklucza to korzystania z unijnej pomocy na inne cele, w tym na inwestycje.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00