Artykuł
Udana strategia ESG. Precyzja kluczem do sukcesu
Ambitność strategii i celów, porównanie na tle sektora, wpisanie obszaru ESG w model biznesowy i powiazanie strategii zrównoważonego rozwoju ze strategią biznesową spółki - to niektóre z elementów, które będą podlegać ocenie kapituły konkursu „Liderzy ESG” w kategorii strategia. Firmy, które chcą wziąć udział w konkursie, mają czas na wysłanie zgłoszenia do końca września.
Organizatorzy drugiej edycji wydarzenia przygotowali wskazówki dla firm, które chcą rywalizować o tytuł „Lidera ESG” w kategorii strategia.
Joanna Ałasa, zastępczyni kierownika ds. badań i zrównoważonego rozwoju w NN Investment Partners, wyjaśnia, że każdy formularz z obszaru strategii składa się z czterech sekcji. Są to: sekcja pierwsza - strategiczna wizja i długoterminowe cele ESG, sekcja druga - środowisko, sekcja trzecia - sprawy pracownicze i społeczne, sekcja czwarta - transparentność i ład korporacyjny.