Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-07-26

Udana strategia ESG. Precyzja kluczem do sukcesu

Ambitność strategii i celów, porównanie na tle sektora, wpisanie obszaru ESG w model biznesowy i powiazanie strategii zrównoważonego rozwoju ze strategią biznesową spółki - to niektóre z elementów, które będą podlegać ocenie kapituły konkursu „Liderzy ESG” w kategorii strategia. Firmy, które chcą wziąć udział w konkursie, mają czas na wysłanie zgłoszenia do końca września.

Organizatorzy drugiej edycji wydarzenia przygotowali wskazówki dla firm, które chcą rywalizować o tytuł „Lidera ESG” w kategorii strategia.

Joanna Ałasa, zastępczyni kierownika ds. badań i zrównoważonego rozwoju w NN Investment Partners, wyjaśnia, że każdy formularz z obszaru strategii składa się z czterech sekcji. Są to: sekcja pierwsza - strategiczna wizja i długoterminowe cele ESG, sekcja druga - środowisko, sekcja trzecia - sprawy pracownicze i społeczne, sekcja czwarta - transparentność i ład korporacyjny.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00