Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-05-22

W jakiej minimalnej wysokości należy wykupić obowiązkowe ubezpieczenie OC, gdy biuro rachunkowe prowadzi jedynie księgi podatkowe

Jestem właścicielem biura rachunkowego. Posiadam certyfikat MF uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Faktycznie prowadzę wyłącznie podatkowe księgi przychodów i rozchodów (nie prowadzę pełnych ksiąg rachunkowych). Ponieważ uzyskuję rozbieżne i niejednoznaczne informacje dotyczące wysokości obligatoryjnej sumy ubezpieczenia OC, proszę o informację, czy w moim przypadku powinienem zawrzeć umowę ubezpieczenia OC na 5000 euro czy 10 000 euro? Zaznaczam, że chciałbym podpisać umowę ubezpieczenia OC na możliwie najniższą sumę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00