Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-11-05

6. Jak rozliczać remonty w czasie

Nasza spółka akcyjna wynajmuje powierzchnię biurowo-administracyjną. Obecnie wynajmują ją dwie firmy zagraniczne - łącznie 2416,40 m2 na okres 3-letni. Czynsz od kontrahentów pobierany jest miesięcznie. W umowach zobowiązaliśmy się do przystosowania lokali do potrzeb klientów. Część nakładów finansowych wiąże się z powiększeniem wartości środków trwałych, ale większość ma charakter nakładów remontowych.

PROBLEM

Czy w świetle zmian od 1 stycznia 2007 r. w podatku dochodowym od osób prawnych można przeprowadzone remonty rozliczać przez 3 lata, tj. okres, w którym będzie obowiązywała umowa najmu? Czy koszty te, rozliczane w czasie poszczególnych trzech lat, mają wpływ nie tylko na wynik bilansowy, ale również odnosi się to do rozliczenia podatku dochodowego przez okres 3-letni?

RADA

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00