Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-05-01

Jak napisać list z zażaleniem (letter of complaint)

Listy z zażaleniami zazwyczaj piszemy, gdy jesteśmy niezadowoleni z obsługi (poor service) lub gdy otrzymaliśmy wadliwy lub słaby jakościowo produkt (defective or inferior product). W liście takim piszący przedstawia fakty (present the facts) oraz wyraża swoje niezadowolenie (express dissatisfaction), które zostało wywołane przez zaistniałą sytuację.

Bogactwo możliwych sytuacji biznesowych sprawia, że listy te piszemy np.:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00