Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny
do 2023-06-30
Data publikacji: 2021-12-20

Od 16 grudnia 2021 r. obowiązują zmiany w rozliczaniu wsparcia udzielonego przedsiębiorcom w związku z kryzysem spowodowanym epidemią COVID-19

Przepisy ustawy o COVID-19 zostały doprecyzowane o nowe rozwiązania w zakresie m.in. rozliczania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników czy wypłaty świadczenia postojowego, a także zasad kontroli wypłaty tych środków. Zmiany te mają na celu usprawnienie dokonywania rozliczeń z ww. tytułów i są uznawane za korzystne dla beneficjentów tej pomocy.  

Dzięki doprecyzowaniu przepisów beneficjenci pomocy będą mieli większą wiedzę na temat swojej sytuacji prawnej w związku z uzyskaniem pomocy oraz możliwych konsekwencji w przypadku niewywiązania się z obowiązków wynikających z ustawy o COVID-19. Zmiany mają też na celu zminimalizowanie ryzyka powstawania różnych interpretacji i rozstrzygnięć przez organy stosujące te przepisy, a także sądy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00