Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-06-14

komentarz

Idea naszego konkursu mieści się w słowie „nauka”

Ryszard Hordyński dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska

Ryszard Hordyński dyrektor ds. strategii i komunikacji Huawei Polska

Polski ekosystem start-upowy dojrzewa i staje się coraz bardziej konkurencyjny. Fundacja Startup Poland ustaliła niedawno, że ponad połowa młodych, innowacyjnych firm działa od co najmniej dwóch lat, a 18 proc. jest na rynku średnio od 5 do 10 lat. Nasze start-upy są też coraz bardziej gotowe do ekspansji zagranicznej, co doskonale potwierdzili uczestnicy Huawei Startup Challenge. W trakcie trwania całej inicjatywy poczynili oni niesamowite postępy w tym zakresie, wiele z nich podpisuje umowy z globalnymi korporacjami i bierze udział w prestiżowych programach w USA czy Europie Zachodniej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00