Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-01-17

transport

Pasażerowie i budowlańcy stracą przez kłótnie Polski z Brukselą

Za dwa, trzy lata, po ukończeniu przedsięwzięć z perspektywy unijnej na lata 2014–2020, wiele firm budowlanych nie będzie miało nowych zleceń kolejowychZa dwa, trzy lata, po ukończeniu przedsięwzięć z perspektywy unijnej na lata 2014–2020, wiele firm budowlanych nie będzie miało nowych zleceń kolejowych

W rządzie coraz bardziej liczą się z tym, że nie dostaniemy pieniędzy z KPO. Mocno na tym ucierpią inwestycje kolejowe

Spory z Brukselą o praworządność coraz bardziej odbijają się Polsce czkawką. Widać to na przykładzie kolei. W Krajowym Planie Obudowy zaplanowano 11 mld zł na modernizację zaniedbanych polskich torów. KPO wciąż jest jednak zablokowany przez Brukselę. Jak zaś przyznał niedawno na jednym ze spotkań z branżą kolejową ważny urzędnik Ministerstwa Infrastruktury, coraz bardziej trzeba się liczyć z tym, że Polska nie otrzyma wcale tych pieniędzy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00