Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2019-04-11

Czy słodycze w opakowaniach zbiorczych mogą być uznane za prezenty o małej wartości

PROBLEM

Spółka (podatnik VAT czynny) zajmuje się m.in. produkcją artykułów spożywczych i słodyczy. W ramach akcji promocyjno- marketingowych Spółka przekazuje towary (słodycze) jako nagrody bądź podarunki/prezenty.

Jednostkowa cena nabycia lub jednostkowy koszt wytworzenia poszczególnych towarów nie przekracza kwoty 10 zł netto. Ze względów praktycznych, m.in. w celu zapewnienia efektywnego transportu, przekazywane towary mogą być pakowane w „grupy” po kilkanaście lub kilkadziesiąt sztuk (np. w opakowaniach zbiorczych). Łączna wartość wszystkich towarów przekazywanych jednemu obdarowanemu jednorazowo może przekraczać 100 zł netto.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00