Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-12-18

Jak wpisać do księgi wydatki na prenumeratę pisma specjalistycznego

W tym roku po raz pierwszy zaprenumerowałem „Monitor księgowego” na 2009 r., na zasadzie zapłaty ratalnej. Pod koniec listopada otrzymałem fakturę za całą kwotę należności brutto, tj. 499 zł, i blankiet do zapłaty za pierwszy kwartał. Prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą kasową i jestem płatnikiem VAT. Jak powinienem wpisać do pkpir ten wydatek? Czy powinienem to zrobić jednorazowo, czy też wpisywać koszty w momencie płacenia kolejnych rat?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00