Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-06-10

Jak rozliczyć w pkpir zakup towaru, gdy nie otrzymano faktury

Prowadzę księgę przychodów i rozchodów. W kwietniu zakupiłam towar, ale razem z nim nie otrzymałam faktury. Na podstawie jakiego dokumentu powinnam zaksięgować towar w pkpir? Ponieważ nie mam faktury, to nie znam ostatecznej ceny. Jeżeli otrzymam fakturę w maju, to czy powinnam zrobić korektę?

PROBLEM

RADA

Aby zaksięgować otrzymany bez faktury lub dowodu dostawy towar, Czytelnik powinien sporządzić dowód księgowy o nazwie „opis otrzymanego towaru”. Na podstawie tego dowodu zakupiony towar należy zaksięgować w kolumnie 10 podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

UZASADNIENIE

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00