Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-04-20

1. Kiedy dodatkowa umowa zlecenia z pracownikiem może zostać uznana za omijanie przepisów o nadgodzinach

Pracownik jest zatrudniony w księgowości firmy. W zakres jego obowiązków wchodzą jedynie sprawy związane z księgowością, jednak w pisemnym zakresie obowiązków jest również adnotacja, że ma on obowiązek wykonywać inne polecenia przełożonego. Czy mogę zawrzeć z tą osobą dodatkową umowę zlecenia dotyczącą innych rodzajowo prac (prowadzenie samochodu służbowego) poza godzinami pracy? Czy może to zostać uznane za pracę w godzinach nadliczbowych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00