Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-08-20

Na co zwrócić uwagę zawierając umowę z biurem rachunkowym

Wybierając biuro rachunkowe warto zwrócić uwagę na to, kto je prowadzi - osoba posiadająca certyfikat księgowy czy też doradca podatkowy. Obowiązki zawsze wynikają z umowy z klientem. Poniżej prezentujemy zarówno te, standardowe, jak i niestandardowe.

Zakres czynności, jakie może wykonywać biuro rachunkowe, określają ustawy: o rachunkowości oraz o doradztwie podatkowym.
Różnice między uprawnieniami osób prowadzących biura
Biuro rachunkowe posiadające certyfikat księgowy może prowadzić księgi rachunkowe, a także wykonywać niektóre czynności doradztwa podatkowego. Dotyczy to prowadzenia w imieniu podatnika (płatnika, inkasenta) ksiąg podatkowych (tj. oprócz ksiąg rachunkowych także pkpir i innych ewidencji podatkowych) oraz sporządzania zeznań i deklaracji podatkowych.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00