Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-06-20

Jakie zmiany wprowadzono w Prawie zamówień publicznych - część III

Nowelizacja ustawy o zamówieniach publicznych pozwala na zapoznanie się z ofertą przetargową na stronach internetowych zamawiającego lub Urzędu Zamówień Publicznych. Wykorzystanie strony www pozwala skrócić procedurę przetargu. Zamawiający dzięki Internetowi może posłużyć się dynamicznym systemem zakupów oraz zorganizować aukcję elektroniczną.

Przekazywanie informacji drogą elektroniczną
Po nowelizacji obowiązującą formą komunikowania przy realizacji procedur jest forma elektroniczna. Wyłączono więc dopuszczalność tradycyjnej formy pisemnej. Jednak w większości przypadków ustawa pozostawia zamawiającemu do wyboru dopuszczalność dodatkowych sposobów komunikowania się, np. faksem. Istotne jest, aby wybrany sposób nie naruszył zasad konkurencji. Zamawiający może zastrzec, że wymaga on potwierdzania złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu drogą pisemną. Może też zezwolić na wykorzystanie podpisu elektronicznego.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00