Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-05-20

Jak napisać list zawierający powitanie nowego klienta (welcome letter to new customer)

W czasach coraz większej konkurencji stało się rzeczą naturalną wysyłanie listów zawierających powitanie nowych klientów. Wydziały handlowe firm mają często wręcz obowiązek (wynikający z wewnętrznych instrukcji), by korespondencję taką wysłać w ciągu 3-5 dni po pozyskaniu danych adresowych potencjalnego klienta lub po złożeniu przez klienta pierwszego zamówienia. Poniżej przykład takiej korespondencji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00