Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-04-16

Czy rozdawanie próbek perfum w centrach handlowych jest reklamą publiczną

Promujemy nowe perfumy, rozdając w centrach handlowych darmowe próbki. Jak należy zakwalifikować koszty związane z tą formą informacji o produkcie? Czy jest to reprezentacja, reklama publiczna, reklama niepubliczna?

Rozdawanie towarów przez hostessy w centrach handlowych jest reklamą publiczną. Oznacza to, że wydatki ponoszone przez Państwa na promocję perfum nie są objęte limitem 0,25% rocznych przychodów, powyżej którego wydatki nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Całość wydatków można wpisać w koszty uzyskania przychodów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00