Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-05-01

Gdzie podlegają opodatkowaniu internetowe usługi reklamowe

W ramach statutowej działalności szkoleniowej fundacja organizuje internetowy międzynarodowy kurs zarządzania ryzykiem bankowym, mający formę symulacyjnej gry komputerowej, w której bierze udział 9 siedmioosobowych zespołów zagranicznych i jeden zespół z Polski. Logo i inne informacje o zagranicznym sponsorze tego kursu są umieszczane na stronie internetowej kursu, na wszelkich materiałach szkoleniowych, informacyjnych, poradach, konsultacjach, komentarzach itp. Są widoczne na ekranie w czasie sesji internetowej, a także w korespondencji z bankami, których pracownicy lub przedstawiciele uczestniczą w kursie.

Czy usługi reklamowe świadczone na rzecz sponsora internetowego międzynarodowego kursu zarządzania można potraktować jako eksport usług, zważywszy że 90% uczniów to osoby zagraniczne, a kontakty z nimi kierowane za granicę zawsze będą zawierały informację o sponsorze? Również w kraju są zamieszczane co najmniej dwukrotnie notki prasowe o kursie z wymienieniem w tekście sponsorów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00