comment
Porada
Data publikacji: 2004-05-01
Gdzie podlegają opodatkowaniu internetowe usługi reklamowe
W ramach statutowej działalności szkoleniowej fundacja organizuje internetowy międzynarodowy kurs zarządzania ryzykiem bankowym, mający formę symulacyjnej gry komputerowej, w której bierze udział 9 siedmioosobowych zespołów zagranicznych i jeden zespół z Polski. Logo i inne informacje o zagranicznym sponsorze tego kursu są umieszczane na stronie internetowej kursu, na wszelkich materiałach szkoleniowych, informacyjnych, poradach, konsultacjach, komentarzach itp. Są widoczne na ekranie w czasie sesji internetowej, a także w korespondencji z bankami, których pracownicy lub przedstawiciele uczestniczą w kursie.
Czy usługi reklamowe świadczone na rzecz sponsora internetowego międzynarodowego kursu zarządzania można potraktować jako eksport usług, zważywszy że 90% uczniów to osoby zagraniczne, a kontakty z nimi kierowane za granicę zawsze będą zawierały informację o sponsorze? Również w kraju są zamieszczane co najmniej dwukrotnie notki prasowe o kursie z wymienieniem w tekście sponsorów.
Pozostało 64% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right