Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-12-01

Co z deklaracją ZUS po śmierci pracownika

Chory od lutego 2003 r. pracownik zmarł 28 września 2003 r. Decyzję o przyznaniu mu renty ZUS przesłał we wrześniu 2003 r. i nadpłacił pracownikowi rentę za zaległe miesiące. Renta została przyznana z tytułu całkowitej niezdolności do pracy. Dokumenty potwierdzające ten fakt otrzymałem 20 października 2003 r. od rodziny. Kiedy należało rozwiązać umowę o pracę, w lipcu, w dniu przyznania renty, czy we wrześniu, gdy zmarła ta osoba? Co z deklaracjami ZUS, które składałem od lipca do września z kodem 151 okres usprawiedliwiony bez prawa do wynagrodzenia? Czy pracodawca jest zobowiązany do wypłat jakichkolwiek kwot z tytułu śmierci rodzinie zmarłego pracownika?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00