Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-12-14

rozmowa

Galeria handlowa hybrydowej przyszłości

Przesuwanie granicy między światem realnym a wirtualnym już się odbywa; w przyszłości będziemy oglądać filmy w kinie ze znajomymi, którzy będą siedzieć w domuPrzesuwanie granicy między światem realnym a wirtualnym już się odbywa; w przyszłości będziemy oglądać filmy w kinie ze znajomymi, którzy będą siedzieć w domu

Björn: Zamiast siedzieć w domu i robić zakupy online, można iść do sklepu, zabierając tam dom jako rozszerzoną rzeczywistość

Michael Björn, szef agendy badawczej w Ericsson Consumer & IndustryLab i pracownik naukowy ICT Market Foresight w Ericsson Research

Michael Björn, szef agendy badawczej w Ericsson Consumer & IndustryLab i pracownik naukowy ICT Market Foresight w Ericsson Research

O jakiej przyszłości mówimy?

O roku 2030. Pytaliśmy, czego oczekują od nowych technologii osoby, które są nimi szczególnie zainteresowane - nasi badani np. regularnie używają rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR). Przeprowadzaliśmy wywiady z mieszkańcami Delhi, Dublinu, Dżakarty, Johannesburga, Londynu, Meksyku, Moskwy, Nowego Jorku, San Francisco, São Paulo, Szanghaju, Sztokholmu, Sydney i Tokio.

I jak się zapowiada rok 2030?

Hybrydowo. Po doświadczeniu pandemii, gdy wiele naszych aktywności przeniosło się do internetu, nie zanosi się raczej na powrót 1 : 1 do czasów sprzed COVID-19. I nie chodzi tylko o pracę, w której dni przebywania w biurze będą się przeplatały z dniami home office. Hybrydowość będzie dotyczyła wszystkich dziedzin życia. To najważniejsza cecha najbliższej przyszłości.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00