Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-03-15

2. Reklamacja faktur z poprzedniego roku obrotowego

W lutym 2008 r. spółka z o.o. złożyła reklamację do Telekomunikacji Polskiej SA, dotyczącą jakości usług świadczonych w okresie od lipca 2007 r. do stycznia 2008 r. Reklamacja została uznana. Jak ująć w księgach rachunkowych uznaną reklamację, w przypadku gdy przyznane spółce odszkodowanie zostanie ujęte w fakturze za bieżący okres rozliczeniowy? Jak wykazać ją w księgach, gdy w 2008 r. zostaną wystawione faktury korygujące do faktur wystawionych w okresie od lipca 2007 r. do stycznia 2008 r.? W jaki sposób należy ująć skutki uznania reklamacji przy ustaleniu podatku dochodowego od osób prawnych?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00