comment
Porada
Data publikacji: 2008-03-15
2. Reklamacja faktur z poprzedniego roku obrotowego
W lutym 2008 r. spółka z o.o. złożyła reklamację do Telekomunikacji Polskiej SA, dotyczącą jakości usług świadczonych w okresie od lipca 2007 r. do stycznia 2008 r. Reklamacja została uznana. Jak ująć w księgach rachunkowych uznaną reklamację, w przypadku gdy przyznane spółce odszkodowanie zostanie ujęte w fakturze za bieżący okres rozliczeniowy? Jak wykazać ją w księgach, gdy w 2008 r. zostaną wystawione faktury korygujące do faktur wystawionych w okresie od lipca 2007 r. do stycznia 2008 r.? W jaki sposób należy ująć skutki uznania reklamacji przy ustaleniu podatku dochodowego od osób prawnych?
PROBLEM
Pozostało 77% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right