Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-02-20

Czy zakup dystrybutorów mydła i szyldów to bieżący koszt firmy

W sierpniu 2005 r. dokonano modernizacji i ulepszenia budynku, który nie jest własnością jednostki - został jej użyczony. Po przejrzeniu specyfikacji poniesionych nakładów okazało się, że wśród nich są koszty m.in. dystrybutorów mydła, szyldów itp. Czy tego typu wydatki powinno się zaliczyć bezpośrednio w koszty, czy powinny one podwyższyć wartość budynku?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00