Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Aktualność

Doręczenia elektroniczne

Od 1 lipca 2021 r. wejdzie w życie ustawa o doręczeniach elektronicznych. Wprowadza ona prymat doręczenia elektronicznego nad doręczeniem papierowym, co oznacza, że w pierwszej kolejności ma być realizowane doręczenie w formie elektronicznej, a dopiero gdy to nie będzie możliwe, doręczenie będzie realizowane w postaci tradycyjnego pisma w postaci papierowej. Ostatecznym celem ustawodawcy jest zastąpienie obiegu dokumentów w formie papierowej obiegiem dokumentów w formie elektronicznej. Adresy do doręczeń elektronicznych będą gromadzone w bazie adresów elektronicznych obsługiwanej przez ministra do spraw informatyzacji. Ustawa o doręczeniach elektronicznych wprowadza liczne zmiany w ustawach regulujących kontakty pomiędzy urzędami a obywatelami, w tym w Ordynacji podatkowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00