Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-05-23

Jak ująć w pkpir zwrot towaru przez klienta, gdy nie ma oryginału paragonu

PROBLEM

Prowadzę działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży wysyłkowej towarów. W maju klient odesłał mi towar zakupiony pod koniec kwietnia. Zamiast oryginału paragonu odesłał jego ksero. Twierdzi, że nie ma oryginału, bo go zgubił. Czy mogę ująć ten zwrot w pkpir? Jeżeli tak, to z jaką datą? Pkpir prowadzę metodą kasową.

RADA

Mimo braku oryginału paragonu może Pan rozliczyć otrzymany zwrot towaru w pkpir. Podstawą wpisu będzie ewidencja zwrotów towarów i uznanych reklamacji prowadzona na potrzeby VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00