comment
Porada
Data publikacji: 2016-05-23
Jak ująć w pkpir zwrot towaru przez klienta, gdy nie ma oryginału paragonu
PROBLEM
Prowadzę działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży wysyłkowej towarów. W maju klient odesłał mi towar zakupiony pod koniec kwietnia. Zamiast oryginału paragonu odesłał jego ksero. Twierdzi, że nie ma oryginału, bo go zgubił. Czy mogę ująć ten zwrot w pkpir? Jeżeli tak, to z jaką datą? Pkpir prowadzę metodą kasową.
RADA
Mimo braku oryginału paragonu może Pan rozliczyć otrzymany zwrot towaru w pkpir. Podstawą wpisu będzie ewidencja zwrotów towarów i uznanych reklamacji prowadzona na potrzeby VAT.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka