comment
Porada
Data publikacji: 2005-04-01
Jak określić czas pracy w informacji o dodatkowych warunkach zatrudnienia
Jak określić czas pracy w informacji o dodatkowych warunkach zatrudnienia w następującej sytuacji. Sklep jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, a w soboty 10-14. Czy można ustalić godziny pracy handlowca w taki sposób: praca od poniedziałku do piątku od 10 do 18 oraz dwie soboty pracujące w miesiącu od 10 do 14? Za soboty będą dawane dni wolne w przyjętym czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym. Czy wtedy też trzeba oddać 1 dzień za 1 sobotę (mimo że praca w sobotę trwa tylko 4 godziny)?
Przy ustalaniu rozkładu czasu pracy nie można planować godzin nadliczbowych. Proponowany przez Pana rozkład będzie prawidłowy, jeżeli pracownicy będą mieli zachowane obowiązujące normy czasu pracy.
Pozostało 64% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka