Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-07-16

Jak konsolidować dane z różnych skoroszytów

W „MONITORZE księgowego” nr 13 opisywaliśmy operacje grupowe na różnych arkuszach jednego skoroszytu. Pokazaliśmy, jak można skonsolidować dane budżetu kilku urzędów, jeśli znajdują się one w oddzielnych arkuszach skoroszytu. A jak jest z redagowaniem formuł grupowych odwołujących się do różnych skoroszytów? Problem się znacznie komplikuje.

Odwoływanie się do innych skoroszytów musi odbywać się skoroszyt po skoroszycie. Tworzą się wówczas łącza zewnętrzne albo po prostu - jeden z bardziej skomplikowanych elementów Excela, źródło wielu kłopotów. Jest to wbudowana funkcjonalność arkusza kalkulacyjnego, bez której trudno się obejść, czasem jednak można w prosty sposób jej uniknąć.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00