comment
Artykuł
Data publikacji: 2008-10-29
OBOWIĄZKI PRACODAWCY PRZY PRZEJŚCIU ZAKŁADU PRACY
W razie przejścia zakładu pracy na innego pracodawcę staje się on automatycznie stroną umowy z pracownikami. Podstawowym celem tej regulacji jest zapewnienie pracownikom dalszego zatrudnienia na tych samych warunkach.
Anna G. Dębińska
Nie oznacza to jednak, że zmiana na pozycji pracodawcy nie wiąże się dla jego następcy prawnego z żadnymi obowiązkami. Choć nowy pracodawca nie musi zawierać umów o pracę ani podpisywać aneksów z dotychczasowymi pracownikami, przepisy nakładają na niego wiele wymogów. Część z nich musi spełnić jeszcze przed dokonaniem się faktycznej zmiany podmiotowej po stronie podmiotu zatrudniającego.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka