Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-11-28

Pracownik ambasadorem twojej firmy

Jeżeli pracownikowi stworzy się możliwość korzystania z usług firmy, to pracownik staje się naturalnym nośnikiem dobrej informacji o produktach oferowanych przez jego pracodawcę. Łatwiej się z firmą utożsamia i chętnie się z nią identyfikuje.

Rozmowa z dyrektorem personalnym hoteli Sheraton i Westin w Warszawie Robertem ŻELEWSKIM oraz Panią Agnieszką MAZUROWSKĄ - specjalistą HR w hotelach Sheraton i Westin w Warszawie.
•  Od jak dawna działa u Państwa w firmie system świadczeń pozapłacowych oraz dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie takiego systemu wynagradzania pracowników?
- System świadczeń pozapłacowych został wprowadzony w naszym hotelu już na samym początku działalności, czyli w 1996 r. Na przestrzeni tych 10 lat system ten został udoskonalony i wzbogacony. Naszym zdaniem tradycyjny system wynagrodzeń nie wystarcza już, by zmotywować pracowników do lepszej pracy, pracownicy chcą dostać coś więcej niż tylko wynagrodzenie. My z kolei chcemy stworzyć atrakcyjne miejsca pracy w naszej firmie.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00