comment
Artykuł
Data publikacji: 2006-11-28
Pracownik ambasadorem twojej firmy
Jeżeli pracownikowi stworzy się możliwość korzystania z usług firmy, to pracownik staje się naturalnym nośnikiem dobrej informacji o produktach oferowanych przez jego pracodawcę. Łatwiej się z firmą utożsamia i chętnie się z nią identyfikuje.
Rozmowa z dyrektorem personalnym hoteli Sheraton i Westin w Warszawie Robertem ŻELEWSKIM oraz Panią Agnieszką MAZUROWSKĄ - specjalistą HR w hotelach Sheraton i Westin w Warszawie.
• Od jak dawna działa u Państwa w firmie system świadczeń pozapłacowych oraz dlaczego zdecydowali się Państwo na wprowadzenie takiego systemu wynagradzania pracowników?
- System świadczeń pozapłacowych został wprowadzony w naszym hotelu już na samym początku działalności, czyli w 1996 r. Na przestrzeni tych 10 lat system ten został udoskonalony i wzbogacony. Naszym zdaniem tradycyjny system wynagrodzeń nie wystarcza już, by zmotywować pracowników do lepszej pracy, pracownicy chcą dostać coś więcej niż tylko wynagrodzenie. My z kolei chcemy stworzyć atrakcyjne miejsca pracy w naszej firmie.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu