Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 02-05-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 02-05-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-02-03

Czy na liście obecności kierownicy działów muszą wpisywać godziny pracy

PYTANIE

W zakładzie pracy prowadzona jest ewidencja czasu pracy oraz lista obecności. Zakład zatrudnia dyrektora, gł. księgowego, kierowników danych działów oraz pracowników. Czy na liście obecności kierownicy działów muszą wpisywać godziny pracy (od-do)? Czy wystarczy, że złożą podpis? W ewidencji godziny pracy są wpisywane. Pozostali pracownicy nie pełniący funkcji dyr., gł. księg. oraz kier. działu wpisują godziny pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00