Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-02-01

2. Jak wykorzystać analizę Pareto w badaniu rentowności klientów i kontroli zapasów

Produkujemy opakowania foliowe. Mimo dość „szczupłej” struktury organizacyjnej zachowujemy wysoką sprawność działania, przede wszystkim dzięki wykorzystaniu różnorodnych narzędzi zarządzania i finansów. Chciałbym przeanalizować udział w zysku poszczególnych naszych klientów. Czy do tego celu można wykorzystać analizę Pareto? Czy i jakie informacje może przynieść zastosowanie tej analizy w kontroli zapasów?

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00