Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-05-01

Jak sporządzić instrukcję ewidencji druków ścisłego zarachowania

Każda firma samodzielnie decyduje, jakie dokumenty otrzymają status druków ścisłego zarachowania. Inaczej nazywa się je formularzami objętymi ilościową kontrolą zużycia. Najczęściej drukami takimi są wszelkie dokumenty kasowe, karty drogowe, dowody wydania, faktury VAT i inne dokumenty - w zależności od potrzeb i charakteru jednostki. Obecnie większość dokumentów jest drukowana za pomocą komputerów - odpowiednie programy automatycznie nadają kolejnym drukom numery i specyfikacje rodzajowe, co znacznie ułatwia ich późniejszą ewidencję. Jednak ewidencja tych dokumentów to bardzo niewdzięczne i odpowiedzialne zadanie, wymagające dobrej organizacji pracy. Dlatego, mimo że są to czynności proste, powinny być szczegółowo unormowane stosowną instrukcją.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00