Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-12-20

1. Jak sporządzić budżet przedsiębiorstwa - korzyści z wdrożenia systemu budżetowania - część 2

Budżet przede wszystkim porządkuje zbiór informacji i danych w firmie. Wdrożenie systemu budżetowania pozwala na uporządkowanie zakresów odpowiedzialności pracowników, którzy odpowiadają za poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa. W szczególności wymusza to rzeczywistą odpowiedzialność kierowników poszczególnych obszarów działalności. Korzyści z poprawnie wdrożonego systemu budżetowania można osiągnąć wtedy, kiedy będą spełnione określone warunki - opisane w tym artykule.

Proces budżetowania obejmuje:

Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00