Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-10-01

W jaki sposób ewidencjonować i wyceniać niedobory w towarach handlowych

Jak zaewidencjonować w księgach rachunkowych niedobór towarów handlowych? Kontrahent potwierdził na dokumencie WZ odbiór tylko części asortymentu, a pozostałą część zwrócił. Odbioru dokonał kierowca będący pracownikiem spółki, która sprzedała towary. Zwrócony towar nigdy jednak nie dotarł do tej spółki. W związku z poniesioną stratą firma obciążyła pracownika. W jaki sposób należy wycenić tę szkodę oraz jakie będą konsekwencje podatkowe tego zdarzenia?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00