insert_drive_file
Aktualność
Rusza kampania społeczna PANA dotycząca badań sprawozdań finansowych
Polska Agencja Nadzoru Audytowego (PANA) rozpoczęła kampanię edukacyjno-informacyjną na temat znaczenia badania przez biegłych rewidentów sprawozdań finansowych. Jej celem jest by badaniu sprawozdań finansowych poddawało się więcej podmiotów niż obecnie oraz zwrócenie uwagi jak niezwykle istotną rolę dla wiarygodności informacji finansowych pełnią badania sprawozdań finansowych.
7 lutego br. Polska Agencja Nadzoru Audytowego (PANA) rozpoczeła ogólnopolską kampanię społeczną na temat znaczenia badania przez biegłych rewidentów sprawozdań finansowych. Kampania jest kierowana między innymi do wszystkich przedsiębiorców, inwestorów i deponentów. Działania informacyjne prowadzone będą w mediach publicznych (TVP, Polskie Radio) oraz w Internecie.
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right