Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Aktualność

Rusza kampania społeczna PANA dotycząca badań sprawozdań finansowych

Polska Agencja Nadzoru Audytowego (PANA) rozpoczęła kampanię edukacyjno-informacyjną na temat znaczenia badania przez biegłych rewidentów sprawozdań finansowych. Jej celem jest by badaniu sprawozdań finansowych poddawało się więcej podmiotów niż obecnie oraz zwrócenie uwagi jak niezwykle istotną rolę dla wiarygodności informacji finansowych pełnią badania sprawozdań finansowych.

7 lutego br. Polska Agencja Nadzoru Audytowego (PANA) rozpoczeła ogólnopolską kampanię społeczną na temat znaczenia badania przez biegłych rewidentów sprawozdań finansowych. Kampania jest kierowana między innymi do wszystkich przedsiębiorców, inwestorów i deponentów. Działania informacyjne prowadzone będą w mediach publicznych (TVP, Polskie Radio) oraz w Internecie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00