Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2020-10-01

Jak księgować koszty funkcjonowania kasy zapomogowo-pożyczkowej w zakładzie pracy

 

Problem

Planujemy założyć w zakładzie kasę zapomogowo-pożyczkową. Czy koszty funkcjonowania wyodrębnionego rachunku bankowego i pozostałe związane z działalnością kasy ponosi spółka czy powinny być one rozliczane z wkładów? Jak je księgować?

 

Rada

Do pokrywania kosztów związanych z działalnością kasy zapomogowo-pożyczkowej zobowiązany jest zakład pracy. Zatem koszty związane z prowadzeniem wyodrębnionego rachunku bankowego, opłaty pobierane przez bank od operacji dokonywanych na tym rachunku, a także pozostałe wydatki związane z prowadzeniem kasy powinny obciążyć koszty zakładu pracy. Szczegóły w uzasadnieniu.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00