Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2013-02-15

BILANS. W którym roku należy zaksięgować odpis aktualizujący należności, gdy kontrahent ogłosił upadłość po dniu bilansowym i sporządzeniu sprawozdania

Spółka w swoich księgach wykazuje należność na kwotę 2 000 000 zł. Należność ta dotyczy towarów sprzedanych kontrahentowi we wrześniu 2012 r. W dniu 31 stycznia 2013 r. klient ogłosił upadłość. Rok obrotowy spółki trwa 12 miesięcy i kończy się w grudniu. W księgach rachunkowych którego roku powinniśmy dokonać odpisu aktualizującego? Sprawozdanie finansowe za 2012 r. zostało sporządzone z datą 25 stycznia 2013 r., walne zgromadzenie akcjonariuszy zatwierdzające sprawozdanie finansowe odbędzie się 31 marca 2013 r. Czy będziemy mogli skorzystać z ulgi na złe długi w stosunku do tych należności?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00